دسته‌بندی نشده

خرید مبل

  • مبلمان کلاسیک

سبک کلاسیک شامل مبلمان خوش ساخت با جزئیاتی مانند خاتم کاری و پایه های کنده کاری شده یا چرخانده شده، و همچنین قطعاتی با جزئیات پرآذین، گاهی اوقات با تأثیر از گل یا جانوران است. پارچه هایی که دارای بافت و الگوهای ظریف و راه راه های مخلوط هستند، در این سبک انتخاب های محبوبی هستند. سبک سنتی اغلب شامل روکش‌های ابریشمی، کتان و مخمل با چوب تیره با جزئیات تزئینی است که از طرح‌های قرن 18 و 19 الهام گرفته شده است. رنگ و بافت داخلی، حس زرق و برق را به فضا می‌آورد.

علاوه بر مبلمان سبک کلاسیک، مبلمان نئوکلاسیک نیز امروزه در برخی از فضاها مورد استفاده قرار میگیرد. در اصل، نئوکلاسیک در طراحی داخلی تمام ویژگی های کلاسیک  را در بر می گیرد، اما انعطاف پذیرتر است و می تواند بهتر با واقعیت های خانه ها و آپارتمان های معاصر سازگار شود.

چه  در خانه‌های تاریخی که با وجود طراحی معاصر تازه شده‌اند یا برعکس، آپارتمان‌های مینیمالیستی و مدرن که با مبلمان کلاسیک زیبا تزیین شده‌اند، سبک کلاسیک جدید می‌تواند ترکیبی جذاب از فضاها ایجاد کند، فضای داخلی را با ترکیب‌های غیرمعمول و انتخاب‌های جسورانه بهبود بخشد.

بر خلاف مبلمان کلاسیک، در طراحی معماری مدرن از چوب سبکتر، کتان و چرم استفاده شده است. برخی از قطعات نیز ممکن است از فلز صیقلی و حتی پلاستیک استفاده کنند.  مبلمان مدرن تزیینات موجود در مبلمان سنتی را ندارد و از این نظر بدون پیچیدگی است.

1 نظر در “خرید مبل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *